Svls
Святе Вчення, ст. 125
їм гріхи. Він був двоюрідним братом діви Марії (Ісусової матері). І він й Ісуса охрестив (водою), ознаменовуючи Ісусовий прихід до ессенів).

Я не з Ісусом і я не проти Ісуса. Він був сином Йордану. Я син Дніпра, склад моєї душі, спосіб мого мислення оріянський, я живу в моєму Народі, мій Народ живе в мені. Є в Ісуса поучення гарні, милосердні, розумні. Але я не хочу бути гарним, милосердним, розумним по-чужому.


141.

3апитання. Учителю Силенко, у "Мага Вірі" Ви назвали Заратустру, Будду, Конфуція, Христа, Могамета великими Учителями Людства. І висловили свою думку про їхні вчення. Величне те, що в кожному з них Ви бачите щось типово їхнє, самобутнє, варте пошани. На яке поучення "Біблії", і особливо Ісуса Христа, Ви радите Українцям звернути головну увагу?

Відповідь. На подібні запитання вже давав відповідь. Та в таких випадках не шкодить повторитися. Поки що мало таких, які правильно розуміють "Мага Віру". Ті, що зрозуміли пишуть: ""Мага Віра" дає українське трактування вчення Заратустри, Будди. Конфуція, "Біблії", і не кличе Українців на ту чи іншу Чужу дорогу, їм показує їхній Шлях Життя" .

Не було, не буде і немає такої Книги (тобто Біблії), яка б була всіми звеличена, як святеє святих. Мусульмани, Китайці, Індуси, Японці святе письмо Юдеїв "Біблію", відкидають, їм воно не потрібне. Є в них свої святі Письмена, свій духовний шлях житія, своє розуміння Бога, моралі.

І я в "Біблії" не знайшов себе. Немає в ній нічого такого, що відповідало б вдачі мого Народу. Але в ній є вияв філософії самозбереження племени, Народу, з яким я повністю погоджуюся. І раджу тим Українцям, які себе шанують, на це звернути увагу. Наприклад, "Біблія" навчає Юдеїв: "Нехай не буде в тебе чужого Бога, і, щоб ти не поклонявся чужому Богу", "Псальми", 81,9.

Отже, ти Українець, і коли маєш почуття шляхетної гідности, не кривдь себе. Не поклоняйся Господу Саваоту, бо він для тебе чужий Бог (тобто, чуже розуміння Бога, чужа духовна творчість). Так є: "Господь Саваот — Бог Ізраеля", пророк Єремия, 16,9. У концепції Саваота втілена діяльність і притаманність жидівського генія.

Ісус Назарей, як рабин і син Господа Саваота, любив Саваота (Бога Народу Ізраельського), а не Амона (Бога Народу Єгипетського). Ісус, коли учитель закону Жидівського запитав його: "Котра заповідь велика в законі", відповів: "Люби Господа Бога свого", "це найбільша і найперша заповідь", Маттей, 22, 36-38.

"Люби Господа Бога свого"—таку святу заповідь мали всі племена і Народи 2000 років перед написанням "Біблії"". Є вона пошанована в Японії, Індії, Китаї, у Заратустрових "Авестах". Чому любов до свого Бога має таке велике значення? У своєму Богові, як у рідній матері, віруючий бачить те, що по-рідному промовляє до його душі.

Щоб мій Народ не був рабом Саваота, Аллаха чи інших іноземних божеств, я йому несу світло Віри в Єдиного Господа, і хай святиться ім'я Його Дажбог! Українець, люби Бога свого. Не поклоняйся іноземним розумінням Бога. Не будь рабом!

125