Svls
Святе Вчення, ст. 129

Відповідь. Є думка, що всі люди однакові. Ні, кожна людина має свій світ. І між десятьма мільйонами людей ви не знайдете й дві людини, які б були абсолютно однакові. І це відноситься й до складу душі людської.

Є люди, які вірять в існування Вищих Сил, моляться до них, і ждуть від них спасіння. Отже, людина жде Спасителя Господом посланого. Дажбог дав Людині все, що їй потрібне, щоб вона могла сама себе спасати. Сама своє життя утверджувати. Хто здібний сам себе спасати, ніколи не буде рабом.

Я показую Народові Шлях Спасіння, і цей шлях зветься РУНВіра. Я вірю: мій Народ великий, багатий, сильний, мудрий. Він може сам себе спасати. Хто приходить до мого Народу з Чужини, як чужинець і об'являє себе Спасителем, несе поневолення. Він каже: "Я Спаситель, хто вірить в це, хай стає на коліна, він раб мій, я його спасаю, я Альфа і Омега, і той, хто в мене вірує, спасенний".

Спасає, значить визволяє. Є в Лесі Українки світла думка, і хочу її тут згадати. "Хто визволиться сам, той буде вільний. Хто визволить кого, в неволю візьме". Щоб ми були Народом вільним спасаймо самі себе, ідучи із знаменом Дажбожим: таке спасіння найблагородніше в Світі.

Народ, який не хоче сам себе спасати (жде, що хтось його спасе), спасенним не буде. Народ очолений провідником, розум і душа якого не підлеглі жодним у світі іноземним релігіям, ідеологіям, доктринам, йде правильною дорогою спасіння і утвердження свого Єства.

Жиди, наприклад, ждуть Месію (тобто Мошіягва, посланця від Ягве). Конкретніше: ждуть великого провідника. Вірять: великі провідники (спасителі) Ягвою послані. (Детальніше про значення провідника в житті бджіл, птахів і людей пишу в "Мага Вірі" (День 33-тій "Чому потрібний культ провідника?")).


145.

3апитання. Виходить, що не ми (плем'я Полян) вибрали над Дніпром місце для побудови Києва. Прийшов до нас з Юдеї юдеєць Андрій, устромив хреста на горбу, і сказав: тут буде велике місто з багатьма церквами на славу Ісуса Христа — сина Бога Саваота, Господа Народу Ізраельського. Мене ця історія пригноблює. Хто такий апостол Андрій?

Відповідь. Якби ми на юдейо-християнізм дивилися так, як Англійці чи Німці, ми б були менше з'юдаїзовані. І наше в нас було б більше пошановане. Андрій, як пише "Євангелія", був одним з 12-ти апостолів. І він так, як і всі, хто йшов з Ісусом, був огречений (гелленізований). І не випадково має грецьке ім'я Андреас, що значить "мужність". Андреас походив з Галілеї.

У "Євангелії" (Іван, 1,40; Марко, 1,16; Іван, 12,22) є незначні згадки про Андрія. Але в апокрифах (казках, легендах), які історією не підтверджені, є оповіді, що апостол Андрій проповідував в Македонії і Скитії та Битинії (біля Босфору). І був розп'ятий на перекісному хресті біля Коринфу (у Південній Греції). Та в них немає згадки, що Андрій був там, де сьогодні стоїть Київ.

129