Svls
Святе Вчення, ст. 136
неправильні відповіді. Легенди про сотворення Світу подані в релігіях (у "Ведах", "Біблії") сьогодні цінуються тільки, як народна творчість.

Світ не мав початку і не матиме кінця. Світ вічно був Світом. РУНВіра шанує лицарів людського розуму, які себе проявляють в астрономії, біології та інших науках. Розуміння Дажбога нове, і його сила в тому, що в ньому наука бачить себе, волю творчости. Та я проти сліпої віри в Розум, Інтуїцію. Я за те, щоб Розум ніколи не був закоханий сам в себе сліпо. Усе, що сьогодні найрозумніше, майбутні покоління мають право при потребі переосмислити і йти далі на славу Дажбожу.


154.

3апитання. Учителю, на першій сторінці "Мага Віри" пишете: "Здоров'я дитини починається у серці чоловіка і жінки". Це поезія чи обгрунтована дійсність?

Відповідь. З подібним запитанням до мене звернулося чимало людей, щойно одружених. У "Мага Вірі" пишу, що мати-природа і добра, і жорстока. Вона стоїть на стороні-сильного, здібного боротися за життя, відстояти своє "я". Очевидно, ця "жорстокість" потрібна, щоб люди, як власники планети Земля, не гіршали тілом, не зхиріли душею.

Не нам судити матір-природу. Добротність її в тому, що вона нам дає право пізнати себе собі на щастя. Хоч людина сьогодні більше про себе знає, ніж п'ять тисяч літ тому, все ж чимало знань корисних (набутих впродовж соток тисяч літ) вона затратила, її нюх, зір стали шляхетнішими, та сила їхня ослабла. Ослабло чимало корисних інстинктів.

Дитина, живучи в утробі матері, готується до приходу на світ Дажбожий. Її ручки, ніжки рухаються, її вуха чують биття маминого серця, шум крови, що тече по жилах. І чує вона зовнішні звуки: мамині слова вона не тільки чує, а й звикає до їх мелодії. І світло Світу ледь помітно проникає до дитини. І вона чує пісню материнську, і татине слово ще перед своїм народженням.

Якщо мама має добре здоров'я, не палить тютюну, не п'є горілки, чаю, кави, розумно харчується, вона започатковує добре здоров'я дитини. Очевидно, здоров'я дитячого серця може також інколи залежати від здоров'я татиного серця. Сила спадковости містерійна, і її не легко розгадати. Та є відомо, що не тільки родина, народ, а й раса має свої притаманності (таїни доброго здоров'я і хвороб). Отже, у словах "здоров'я дитини починається у серці чоловіка і жінки", передана обгрунтована дійсність.


155.

3апитання. Є в католицьких і греко-православних церквах обряд причащання, а в багатьох протестантів — немає. Що воно означає?

Відповідь. У Персії був Бог Митра (слово "митра" значить "сонце"). Митрадисти вірили, що хліб— це тіло Митри, а вино — його кров, вони причащалися дарами Митри. У греків Деонисій— Бог виноградних садів (детальніше про це пишу в "Мага Вірі"). Греки врочисто причащалися: пили вино (кров Деонисія). І сп'янівши, влаштовували буйні гуляння.

136