Svls
Святе Вчення, ст. 141

162.

3апитання. Щоб в Україні був мир між греко-католиками і греко-православними, що вони повинні зробити?

Відповідь. Щоб був мир між греко-католиками і греко-православними, вони повинні Україну любити понад все, і така любов їх зріднить. Відсуне на другий план їхню релігійну незгоду. Українською любов'ю треба любити Україну, а не греко-католицькою чи греко-православною.

Кардинал (глава "української католицької церкви") заявляє офіційно: "Наша церква була завжди в злуці з Папою Римським, і Київ та Східня Україна, були нашою територією", "Пророчим словом призначив нас папа Урбан 8-ий: "Вами, мої русини, сподіюсь навернути Схід"", газета "Свобода", 2 квітня, 1993p., Джерсі Ситі, США.

Вислуговуючись перед чужим паном, кардинал-українець вважає, що Київ і Східня Україна є територією римської Віри. Обурені архиєреї греко-православія бачать римську релігійну агресію. І шукають спільників. "Ми братам православним протягнемо руку, і наша армія окупує Україну, і вижене католицьких агресорів" — каже потомок цариці Катерини 2-ої.

Чим вища національна свідомість (чим величніше звучить гасло "Україна понад все"), тим тяжче Народ іноземними релігіями роз'єднати, розсварити, знесилити. Греко-католики повинні перестати навертати на католицизм греко-православних, а греко-православні повинні перестати навертати греко-католиків на православіє, адже — та і та Віра чужа. Перестанемо самі себе навертати на Чуже, і до нас усміхнеться заплакана Мати.


163.

3апитання. Учителю Лев Силенко, Ви навчаєте: люби Рідне. А брат-чужовір відповідає: "Люблю. Католицька віра — моя рідна Віра", "Люблю. Греко-православна Віра — моя рідна Віра". "Силенко мені каже, щоб я любив рідного Бога. Люблю. Саваот — Бог Юдейський, мій рідний Бог, бо я Віру християнську маю". Що на це скажете?

Відповідь. Хто Чуже зве Рідним, а Рідне — зве Чужим, вважається загубленим сином, блудним. Я вже казав: називай Чужу матір рідною хоч і щодня, вона Рідною не буде. Тільки рідна мати рідна. І ця істина обожествляє правдиву РУНВіру, Господом благословенну.

Глуха людина не буде скрипалем, сліпа — не буде малярем. Хто звик до ярма, і не хоче його скидати, йому треба дати два ярма. Він щасливий, що убогий духом. "Щасливі убогі духом, бо їх царство небесне", Маттей, 5,3, і з вірою в це, вони зобов'язані "коритися панам не тільки добрим, але й злим", 1-ше п. Петра, 2,18.


164.

3апитання. Учителю, чимало наших людей мають малу національну свідомість. Довгі віки жили в неволі. Ваше віровчення їм ще не зрозуміле. Ними запопадливо опікуються чужі релігійні лідери, які до Вас ставляться вороже. Ви боїтеся смерти?

141