Svls
Святе Вчення, ст. 147

І Сумеріяни (Шумери), вимандрувавши з берегів Дніпра на долину Тигру і Евфрату, продовжували вірити в Домовика. Згодом його визнали й семітські жителі Вавилону, назвавши— Домус, а потім — Тамуз, і про нього є згадки і в "Біблії". Довгі часи між любителями мітології ведуться суперечки: хто ж був верховним богом: Перун, Світовид, і дехто доводить, що Сварог. Але у "Ведах" і в нашому літописі "Виласа Книга" зазначено, що Сварга це Небо. І боги живуть на Сварзі. Монахи, щоб поглумитися, а може не знали, як прочитати слово "сврг", написали "сварог", мовляв "бог з рогами". Є сварга, сварга-око (дім богів небесний). Вважаю, що в нашому політеїзмі був відчутний генотеїзм.

У політеїзмі грецькому, римському, єгипетському верховними Богами були Зевс, Юпітер, Амон. У грецькому політеїзмі боги між собою сваряться, ведуть війну. У багатьох обставинах поводяться, як люди чи півбоги.


174.

3апитання. Це не сподобається Вам, але я напишу. Ви хочете бути славним, і тому нову релігію (РУНВіру) заснували. Шевченком хочете бути, чи не так?

Відповідь. О, Дажбоже мій, я хотів би бути пастухом у степах благословенних, де почалося битися моє серце. Невгамовне серце постійно має швидкий пульс, як у малої дитини, така його природа. На все на світі чутливо реагує. Навіть на вашу дрібничкову кпину.

Очевидно, хотів би пасти стадо своїх овець, не колгоспних чи поміщицьких. І ощасливлювати душу думкою, що Україна — велика і могутня держава. Очолена відданими і кмітливими провідниками. Має шляхетну еліту не підлеглу чужим релігіям і ідеологіям. Бачити це — щастя більше за найбільшу славу.

Мені здається: коли б Тарас Шевченко устав з могили і прийшов до Києва, був би огірчений. Усі його славлять, кладуть біля його пам'ятників квіти, але мало таких, які б його ідеї віддано втілювали в щодення.

Шевченко не мав права бути вільною людиною. Був закутий Він і його Вітчизна. Він думав і писав у неволі. Неволя раною лежить на його творчості. Сьогодні Українці живуть на волі. І до них би Шевченко промовив: "Скажіть щось більше, ніж я сказав. Ви на волі.".

Чому Шевченко написав "Кобзаря", Франко — "Каменярів", Українка — книгу віршів? Хотіли бути славними? Але ж вони могли обминути тюрми, жандармів, співаючи пісні про монарха-деспота, мали б славу і золоті ґудзики на фракові. Ні, ні, є щось більше, ніж слава. Є одержима любов (вроджена любов) до рідного Народу. І є святе хотіння служити йому, ділити з ним радощі і смутки. І ця любов буває така сильна, що заполонює всю душу і розум. І я осінений цією любов'ю, проповідую РУНВіру — показую Новий Шлях Духовного Життя Народу.


175.

3апитання. Пане Лев Силенко, у журналі "Київ" (ч. 4-5,1993р.) я прочитав статтю В. Г., в якій він пише, що німець Фрідріх Ніцше, Маркс, Ленін, Ярославський намагалися знищити християнство, як безбожники, і тільки. А от українець Лев Силенко страшніший за всіх. Чому? Бо він замість християнства утверджує між

147