Svls
Святе Вчення, ст. 179

СУТЬ ДВАДЦЯТЬ ДРУГА


Дажбоже, Єдиносущий Господи мій, Справедливість і Милосердя, натхненний Вірою в тебе, я прийшов до Людей моїх.


210.

3апитання. Зустрів атеїста К., міфолога. Каже мені: "А ви Силенкову монотеїстичну РУНВіру змішуйте з міфологією (багатобожжям). Людям давайте казки, а не віру". Деякі фахівці від міфології мають большевицьке поняття монотеїзму, подане в "Укр. рад. енциклопедії" (том 9, 1962 p.), що "Єдиний бог ніколи не міг би появитися без єдиного царя". А от багатобожжя, то... демократія. Це фальш! Я читав: Чингіс хан, царі-деспоти (фараони, римські імператори) боронили багатобожжя, яке їх обожнювало.

Інший міфолог (приятель попа 3.) каже: "Та кожний може мати свою РУНВіру без Силенкового віровчення. Одна група РУНВіри може славити Стрибога і Ярила. А друга— Тройцю (Перуна, Білобога і Сварога). Може бути й три десятки інакших РУНВір з інакшим трактуванням богів". Жах! З цього абсурду постане сварня, ненависть. Виходить, українці не здібні мати свою рідну віру в єдиного Бога, віру з святими Заповідями, Законами? Віру, а не міфологію.

Сотні літ попи речуть українцям, що вони "були погани" — поклонялися багатьом богам. У 988 році кияни при допомозі греків почали облагороднюватися вірою в Господа Саваофа. Облагородження йде вже тисячу літ! І, як грім серед чистого неба, пролунала Силенкова блага вість: Бог один, а релігій багато тому, що є багато неоднакових розумінь Бога. "Мага Віра" пише, що жиди сьогодні мають розуміння Господа Саваофа не таке, яке мали їхні предки 2500 літ тому. Отже, розуміння Бога змінне, створене людьми.

І тепер в селах й містах йде вість про Силенкову РУНВіру в єдиного Господа Дажбога. У РУНВірі розуміння Дажбога не таке, яке мали кияни тисячу літ тому. Справді, чому українці повинні себе підпорядковувати жидівському чи арабському поняттю Бога з ім'ям Саваоф чи Аллах? Міфолог Пл. каже розумно: РУНВіра — нова монотеїстична віра і розумні люди не змішують РУНВіру з міфологією. Учителю Силенко, з нетерпінням ждемо Вашого слова?

Відповідь. Брате, лист ваш бачу, підписаний декількома людьми, між ними й доцент М. У "Мага Вірі", в "Переоцінці Духовної Вартости", в Катехизисі РУНВіри "Навчання" є відповіді на питання, які вас хвилюють. Я не проти казок, байок, які є в міфології, адже вони є виявом кучерявої народної творчости, і хай міфологія залишається міфологією. Її не можна осуджувати, зневажати, у ній є фрагменти світогляду наших Предків.

У РУНВірі, яку я з Волі єдиносущого Господа вже 30-ть літ проповідую, є монотеїзм вищої форми. У РУНВірі ніхто Бога не малює (не робить ідола (ікону)), щоб перед ним стояти на колінах, і просити прощення, спасіння.

Я вірую в Єдиносущого Господа. І не зву його Аллахом чи Саваотом. У достойного Народу ім'я Бога рідне. Миле й рідне мені ім'я Дажбог (Датель буття). Дажбог життєтворча вічна, незнищима енергія Світу (Космосу), яка творить суть несвідомого і свідомого буття.

179