Svls
Святе Вчення, ст. 196
книзі "Видатні Американці Двохсотлітньої Ери" у 1976 році відзначив працю Духовного Учителя Лева Силенка.

Про Учителя Лева Силенка, як засновника РУНВіри, читаємо в численних українських газетах і журналах, і в тому числі і в книгах: "Українські Поселення", виданій в Нью-Йорку в 1980 р. Українським Соціологічним Інститутом (Т-во ім. Т. Шевченка), і "Українці-Канадці: Історія". УВАН, 1982 р.

28 вересня 1984 р. з Білого Дому (Вашінгтон) прийшов лист до Духовного Учителя Лева Силенка від А. Гіккінс (спеціального президентського асистента), в якому читаємо: "Учителю Лев Силенко, Ваше мислення багато означає для Президента Рональда Рейгана. Президент приймає Вашу добротливість в пам'ятанні Його".

У англомовній "Енциклопедії України", том 5. Торонто-Лондон, 1993 рік; у статті "Юкрейніен Нейтів Фейт РУНВіра" зазначається, що "РУНВіра монотеїстична, в ній нова концепція Бога".*

Тепер готується книжка про життя і духовну діяльність Лева Силенка, який вважає себе потомком Трипільців (Скитів-Антів-Русичів). Він, володіючи могутньою духовною енергією, великою силою волі, світлим розумом, талантом спостереження, у "Мага Вірі", у "Святому Вченні" не тільки зробив переоцінку духовних вартостей, а й звістив нову концепцію Бога, властиву Єству Європейця.

У Європі впродовж 1600 років не було Європейського розуміння Бога, моралі, а те, яке визначене в мітологіях, перестаріло і не відповідає рівневі сучасного життя.

"Пророк Лев Силенко дав нове життя національній релігії України-Русі" ("Наука і Суспільство", No10, 1991 р.) "РУНВіра не міфологія. У РУНВірі є нова чітка концепція Єдиного Господа з ім'ям Дажбог. Є нові Заповіді, Сім Законів Правильного Життя, є нова інтерпретація віровчень Заратустри, Будди, Христа, "Біблії" і давньої історії". "Лев Силенко піднявся на голову вище більшості з нас." ("Київ", No2, 1994р.)

"Нині всеправедний Господь Бог послав нашому народові Учителя Лева Силенка", ("Українська Культура", No10, 1991 p.).

"Коли слабість вчення Силенкового в тому, що воно привезене з Америки, то постає запитання: з яких земель привезені в Україну "Біблія", догми, канони і ритуали католицькі та греко-православні?" ( "Літературна Україна", 8жовтня, 1992р.)

"Лев Силенко звістив нове розуміння Бога" ("Пост Поступ", No26, 1994). "Лев Силенко не мав права проголошувати відновлення невідомої Йому давньословянської релігії, про яку навіть спеціалістам відомо дуже мало", ("За Вільну Україну", 5 травня, 1992 р.)

"У Заповідях Силенка читаємо: " Не поклоняйся чужоземним поняттям Бога, самовдосконалюй розум, душу і тіло, люби дітей свого і чужого народу". "Мага Віра" репрезентує Л. Силенка як Людину, що пройшла складний життєвий шлях, і з раннього дитинства мала нахил до віри Предків. Йому притаманне самозречення заради відродження України та її народу" ("Людина і світ", No7, 1991 р.)

"Силенко навчає: Україна не зобов'язана на жодні чужі релігійні, політичні сили орієнтуватися, і їм себе підпорядковувати" ("Вечірній Київ ", 11 серпня, 1994р.)

196