Svls
Святе Вчення, ст. 26

Ми знаємо: предки орали ниву дерев'яним плугом, є в нас пошана до цього хліборобського знаряддя. Одначе, сьогодні в нас металевий плуг. Це старе втілилося в нове, реформувалося, вдосконалилося.


4.

3апитання. У РУНВірі є ідолопоклонство, ікона Дажбога?

Відповідь. У РУНВірі немає ідолопоклонства, немає ікони (зображення) Дажбога. Хіба Святий Дух, Воля, Правда, Любов, Гравітація мають образ, стать?

Уточнюю: ідолопоклонства, многобожжя Предків наших ніхто не чіпає. Але в РУНВірі многобожжя відмінене. Обряди ж предківські, ті, що життям вивірені, впроваджені в РУНВіру, і вони мають рідну форму і рідний зміст.


5.

3апитання. Чуємо, що деякі любителі нашої мітолоіїї, почувши, що Ви проголосили віру в єдиного Дажбога, осуджують Вас, як релігійного реформатора.

Відповідь. З історії знаємо проголошення тих чи тих релігійних реформ. Наприклад, брагмани були розгнівані на Гаутаму Будду. Казали, що він чинить реформу індуської многобожної віри, і ширить науку штучну, нежиттєву.

Шамани хотіли вбити Спітаму Заратустру за те, що він проповідував скасування політеїзму в перській народній вірі і утверджував віру в єдиного Господа з ім'ям Агура Мазда.

Король Виштаспа урятував Заратустрі життя. Шамани жорстоко переслідували Магомета за те, що він оголосив реформу народної арабської віри: скасував віру в 360-ох богів, і сказав, що «Крім Аллаха, немає бога».


6.

3апитання. А чому Ісус Христос був осуджений? Християни вірять: у юдеїв не було політеїзму.

Відповідь. І стародавні юдеї поклонялися багатьом богам. У 631 році перед Христом цар Юдеї Йосія, як твердять історики, «реформою утвердив віру в єдиного Господа Саваота».

Про юдейську віру в багатьох богів і про Йосієву реформу читаємо в «Біблії», 1 кн. Мойсея, 31,30-35. Пророк Єремия, 11,13; 10,5. і 2 кн. Царів, 21,21; 23,5-16. Саваот (Єгова) був одним з головних богів Юдеї, та після Йосієвої реформи «Господь Саваот вознісся над всіма богами, і не було йому рівні».

«Енциклопедія Британіка», кн.13, стор.106, 1973 рік, пише, що «Саваот (Єгова) є національним Богом, зв'язаним з його народом частиною свого характеру, своїми зобов'язаннями і стоїть Він в тому відношенні до Ізраеля, як Шемош до Моабії».

Архиєреї засудили Ісуса Христа на найсуворішу кару за те, що він відважився оголосити реформу Юдейської (Господом Саваотом даної") віри.

26