Uchs
Учитель Силенко, його родовід, життя і Віра в Дажбога, ст. 114

І тут Силенко узяв журнал «За рідну церкву» (офіційне видання Комітету оборонців обряду і традицій української католицької церкви за серпень— вересень 1966 року). І прочитав: «Отець Монсьєр Д. Гресько у парохії святого Петра і Павла сказав українським дітям пластунам: «Діти, ви викиньте своє українське серце на смітник, тут воно вам не потрібне». І далі «отець д-р Любачівський у своїх богослужбах ніколи не молиться за много-страждальну страну нашу, ні за страждущих братів наших. У католицькій школі українській Святого Иосафата молитви та молебні є тільки англійською мовою. Коли діти запитали: «А чому ми не молимося по-українському?» — їм відповіла монахиня: «Бозя, дитинко, української мови не розуміє».

Лев Силенко, прочитавши ці слова, узяті з католицького журналу, знову процитував Федьковича: «Пречиста діво, радуйся, Маріє, бо я не можу».

Такі влучні, такі сильні й такі розумні Силенкові способи впливу на людей усі відчули. У залі навіть неприхильники сміялися, чуючи Його дотепність.

Він нікого не ображав, не вживав погроз, не було відчутно в Його словах злоби, ненависти. Він, як Господом посланий духовний Учитель, говорив дохідливо, тепло, зворушливо, мудро. Він бачив, що українці виховані в чужих школах і тому Його не розуміють. І на них не треба гніватися, їм треба помогти відчути, що вони живуть у духовній неволі.

У «Самобутній Україні» (ч. 18) за 1968 рік у статті «Принцип» подається розуміння понять про «Неправильне прагнення» і про «Правильне прагнення», про «Неправильний спосіб життя» і про «Правильний спосіб життя». Силенко роз’яснює основи життя вільної людини і основи життя духовного раба. Він, як бачимо, уже формує Сім Законів Правильного Життя, які об’явить зі всією детальністю у 48-му Дні Святого Письма «МАГА ВІРА».

Він не тільки показує неукраїнську суть московського комунізму і юдейського християнізму. Він освітлює дорогу виходу рабів з дому неволі. Доводить, що не досить відійти від чужовір’я, треба покращити суть свого єства Сімома Законами Правильного Життя.

Cиленкова віра в Дажбога шириться між українцями Австралії, Англії, Канади, Америки.

Думаючі люди відчули, що РУНВіра — це не міфологія, це сучасна монотеїстична українська релігія, об’явлена Послаником Дажбожим, Сином Господа України-Руси.

Основним джерелом прожитку для Силенка були промови, які Він виголошував в Канаді і Америці, а також фільми («Годинник б’є дванадцять», «Пісня Мазепи», «Слідами українських піонерів», «Дитина і дві матері»), продуцентом яких Він був.

І ось сталося те, що й треба було сподіватися. У місті Бетлегем (Пенсильванія) в Народному Домі був винайнятий зал. І вже були розпродані квитки. Коли у неділю 16 квітня 67 року пополудні автом під’їхав Силенко до Народного Дому, Йому адміністратор сказав: «Пане Силенко, наш отець дав розпорядження заборонити Вам показувати фільми, бо Ви проповідуєте віру в Дажбога. І про це отцям повідомив митрополит Синишин з Філадельфії».

Силенко сказав, щоб людям було повернуто гроші за продані квитки. Він спокійно

114