Uchs
Учитель Силенко, його родовід, життя і Віра в Дажбога, ст. 13
гостем тоді, коли я писав МАГА ВІРУ».

Силенко не любить розповідати сам про себе. Каже, що це нагадує хід по дорозі вже пройденій.

Коли Учителя запитали, якого Він року народження, усміхнувшись, Він сказав: «Я вічний, Вічність не родиться. Я жив у Трипільському селищі над Дніпром 6000 літ тому. Я брав участь у походах володарів Антії-Скитії-Руси, у походах царя Святослава Хороброго. Мій Народ вічний. Я жив, живу і житиму в Народі. Народ в мені. І я в Народі».

Він безпосередній у спілкуванні. У Його реченнях слова добірні, зігріті теплом Його вразливої душі. Він уважний слухач. Терпеливо кожну людину вислуховує. У «МАГА ВІРІ» є поучення: «Тільки той уміє бути добрим промовцем, хто вміє бути добрим слухачем».

Учитель розмовляє з кожною людиною спокійно, переконливо. Я була присутня під час зустрічі Учителя з професором-істориком з Києва В. Уляничем. Лев Силенко розповідав Уляничу про Скитів і їхню військову стратегію, про Геродота, який неправильно передав у своїй книзі імена скитських володарів, а також імена богів.

Наприклад, Геродот пише, що у Скитів була богиня Табіта. Грецький історик записав, на думку Силенка, ім’я богині неправильно. І цим дезорієнтував багатьох дослідників скитської історії.

Силенко стверджує, цю у Скитів була богиня Тапіта (богиня родинного тепла, вогнища). Грекові було тяжко передати правильне написання скитських імен.

Учитель говорить про Скитів як про своїх рідних Предків, яких Він повернув в історію свого народу. Вони на гураганах історії були загублені, тому був перерваний корінь декількатисячолітньої історії Оріяни-Скитії-Руси.

У Його помешканні дорогих меблів немає. Лише необхідне: довгий дерев’яний стіл, збитий з дощок, декілька стільців, три великі, на всю стіну, стелажі, заставлені книгами.

На стіні у Його помешканні у рамці під склом є пучок зілля з українського степу, колоски, у вузлику земля, привезена з Трипілля. Є кілька картин з краєвидами Дніпра, Трисуття в обрамленні сонячного проміння, велика мапа світу і поруч мапа України.

Учитель каже, що ніяких матеріальних благ, хатніх вартостей, ніякого рухомого чи нерухомого майна Йому не потрібно. Усе це тлінне і не приваблює Його. Щаслива та людина, яка не є прив’язаною до матеріальних розкошів.

У Ню-Йорку Учитель зупинився біля Юніон Скверу: на п’єдесталі застиг у русі Магатма Ганді, який тримає високу палицю в руках, і тільки коротке одіння прикриває Його тіло. Силенко стоїть у задумі кілька секунд, дивлячись на пам’ятник, потім каже: «Велика душа Магатма Ганді міг появитися в Індії, яка майже вся вегетаріянська. У індусів розвинене почуття милосердя. Коли голодував Ганді, дітки до Нього йшли зі шматками хліба і просили Його, щоб Він не відмовлявся від їди. Індуські люди страждали стражданням Ганді, обожнювали його вірність Матері Індії.

Українці, ставши християнами, занедбали пошану самі до себе. Обожнюють синів чужих народів, наприклад юдейського, московського, а до страждань рідних синів ставляться збайдужіло, з недовір’ям і часто — із зневагою. Бачу цю неморальність, і сумує душа моя».

13