Uchs
Учитель Силенко, його родовід, життя і Віра в Дажбога, ст. 15
журливі, сентиментальні. Каже, що така музика без потреби розслаблює душу тоді, коли вона потребує зцілення і бадьорости. Йому подобаються пісні, виконані соло. Він має добрий голос, але співає тільки сам для себе. Святинним пісням, які Він написав, дав мелодії (тексти пісень поміщені в Катехизисі «Навчання. Пісні. Молитви»).

Є письменники, поети, які будь-коли де надруковану статтю чи вірш зберігають в архіві як якусь цінність. Лев Силенко в багатьох газетах, журналах, книжках друкував свої вірші, оповідання, публіцистичні статті, рецензії на книги. Але майже ніколи нічого надрукованого не зберігав. Щоб все це зібрати, треба переглянути, починаючи від 1947 року, архіви газет «Свобода» (США), «Український самостійник» (Мюнхен, Німеччина), «Народна воля» (Піттсбург, США), «Новий шлях» (Торонто, Канада), «Український голос» (Вінніпег, Канада), «Визвольний шлях» (Лондон, Англія), «Канадійський фармер» (Вінніпег, Канада), «Батьківщина» (Торонто, Канада), «Українське народне слово» (Піттсбург, США), «Гомін України» (Торонто, Канада), «Українські вісті» (Новий Ульм, Німеччина), «Українське слово» (Париж), журнал «Київ» (Філадельфія, США) та інші видання.

Щоб всі ці матеріали зібрати і видати, був би не один том.

Глибокодумний, зосереджений і цілеспрямований Учитель Силенко завжди на перше місце ставить Святість РУНВіри, а потім особисті справи. У інтерв’ю з головним редактором «Молодь України» Володимиром Боденчуком Він сказав: «Особистого життя я не мав і не маю. Мріяв одружитися — мати гарну дружину, милих діток. Та в душі відчув, що світла духовна сила Дажбожа кличе мене, Силенка, всю енергію життя віддати для утвердження Незалежної Духовности Народу. Мої мислі, почування не всім зрозумілі.

Очевидно, коли б я мав дружину, дітей, був би зобов’язаний жити для них і цим ослабив би свою працю для РУНВіри».

Коли Боденчук запитав: «Бачу, Ви зовсім самітній?», Учитель відповів: «О, ні — я не самітній, я дуже багата людина: усі, хто визнають мою віру в Дажбога Єдиносущого, Милосердного, мої рідні духовні діти, і в ім’я їхнього щастя я живу» («Молодь України», 4 серпня 1994).

Учитель Силенко не тільки устійнив Сім Законів Правильного Життя, Він сам їх втілює в щодення. Він вимогливий сам до себе. І це Йому допомогло написати «МАГА ВІРУ», заснувати ОСІДУ РУНВіри.

Розмовляючи з науковцями, лікарями, композиторами — знайомими Учителя, чула, що Силенко природньо володіє шостим почуттям, якого не існує у звичайних людей. Йому властива висока орієнтація в обставинах, оточенні і пізнанні людських характерів. Є в Нього велика сила збудження і водночас велика сила гальмування, Він свідомий майстер свого Єства.

Одного разу я почула від Учителя такі слова: «Я не можу жити не працюючи. Бездіяльність мене втомлює і викликає почуття страху: марно прожитий день навіки викреслений з життя. Працювати, прямуючи до мети, значить продовжувати свій вік, бо тільки там є життя, де є творча дія. Усі люди бездіяльні самі себе позбавляють світлого кола життєдайної радости. Красиво прожив роки той, хто у праці відчував приємність і світле натхнення».

15