Uchs
Учитель Силенко, його родовід, життя і Віра в Дажбога, ст. 152
дорога, ліс. Отже, можна вирубати ліс і почати будову Святині. Силенко проявив інтуїтивне передбачення: місцеве населення у Спрінг Глен може бути проти того, щоб у центрі Спрінг Глену (де має бути куплена земля для Оріяни) був цвинтар. Тому у адвоката, який був продавцем землі, була складена угода, що земля купується при умові, що на тому місці може бути й кладовище, і оподаль Святиня вірних РУНВіри. Майже рік відбувалися протести: місцеві люди у Спрінг Глен ходили по хатах і збирали підписи з метою, щоб не було дозволено на купленій землі мати цвинтар.

Учитель Силенко написав офіційного листа до міської управи, в якому зазначує, що це буде цвинтар локальний, на якому матимуть спочинок тільки ті, які належать до Святині РУНВіри.

Силенко написав також листа до адвоката, в якому повідомляє, що адвокат зобов’язаний дотриматися умов, а саме: на купленій землі може бути й цвинтар (Свяорпа — Святиня Оріянської Пам’яти).

Знову розгляд справи у місцевій управі. Локальна газета в Елленвіл друкує статті, в яких закликає громадськість проявити сердечність до вірних РУНВіри, бо ж коли їм даний дозвіл на будову Святині, то чому забороняється біля Святині мати кладовище? Адже в Америці у малих містах біля церков є й кладовища. Після тривалих зволікань вірні РУНВіри отримали офіційний дозвіл на будову Соборного Храму Святині Матері України і на право на Оріяні мати цвинтар.

152