Uchs
Учитель Силенко, його родовід, життя і Віра в Дажбога, ст. 164
жагу зустрітися з Сонцем, плем’я Айну промандрувало простори Сибіру і на човнах приплило на острів Гокайдо, де ще тоді не жили японці. Це було, може, 5000 літ тому?

Довгі тисячоліття мандруючи по холодних просторах, плем’я Айну зуміло зберегти своє первісне обличчя. Воно при жодних обставинах не хотіло кровно змішуватися з жовтою расою.

І сьогодні спільнота Айну живе в Гокайдо у тяжких умовах, живе, ніби в резервах, як індіяни в Америці чи Канаді. Якщо глянути на обличчя чоловіків і жінок племени Айну (і про це зазначують антропологи), вони є європейцями і виглядом, і вдачею, і будовою тіла, і групою крови.

Дивна Людина Учитель Силенко. Він і про плем’я Айну думає. Каже, що, якби мав можливість, завітав би до них, щоб ознайомитися з коренем їхньої мови.

Сторож музею «Вавилон» сказав Силенкові, що коли йому дати кулькову ручку, то він дозволить в музеї все фотографувати, хоча на стіні напис: «Фотографувати заборонено». Силенко подарував йому ручку, але фотографувати відмовився, не хотів наражати себе на порушення закону.

Дуже втомлений Силенко повернувся до Багдада і, зайшовши в свою кімнату, ліг у ліжко і заснув. О 3-й годині ночі Він почув стукіт у двері.

Відчинивши двері, побачив перед собою працівника готелю, який Його запитав: «Чи ця сумка з фотоапаратом, фільмами, записними книгами та іншими речами, що лежала під дверима, Ваша?»

Силенко подякував і хотів йому дати один долар, як вислів щирости, але працівник готелю відмовився, пішов до свого офісу.

Згадав Силенко Пророка Магомета: є у мусульман давні закони: «коли хто вкрав, то треба одрубати ту руку, яка крала». У мусульманському світі рідко можна почути, щоб хтось десь спіймав крадія.

Музей «Ірак» в Багдаді надзвичайний! Силенко з захопленням оглядає найдрібніші деталі. Усе, що може, записує. Є клинописи Сумеріян, їхні піктографи. Є статуї їхніх володарів.

Усі антропологи згідні, що вони мають європейські обличчя — круглолиці, невеликі прямі носи, гарно викроєні вуста. І тут же є статуя їхньої цариці. На її голові є вінок із листків чистого золота. Є музикальний інструмент, прикрашений майже гуцульськими взорами.

У музеї подана історія Сумерії і її падіння, вторгнення в Сумерію семітських племен. В іншій кімнаті на камені викарбувані оригінальні закони царя Гаммурабі. Історики довели, що з цих законів рабіни Езикіел і Ездра скомпонували Заповіді Мойсея.

З величезною увагою Лев Силенко оглядає ці оригінальні археологічні знахідки. І пригадує: в усіх книгах Європи, у бібліотеках, де є відділи археології, можна побачити фотографії, зроблені в музеї «Ірак». Будучи в Університеті (Багдад), Силенко устійнив, що слово «Багдад» в перекладі на українську мову означає «богом даний». У санскриті і в мові «Авест» «Баг», «Ба» значить «бог». А «да» чи «дан» значить «даний» (про це читаємо в МАГА ВІРІ).

Населення Іраку, як помітив Силенко, з погляду антропології неоднорідне: є

164