Uchs
Учитель Силенко, його родовід, життя і Віра в Дажбога, ст. 169
чужою владою, за те, щоб отримати з рук чужинців шмат хліба рідного.

Пізнавши ці вади наших минулих поколінь, я заявляю, що ніколи й ніде не зраджу Вашої священної науки, яка є Господом Богом дана утверджувати Незалежність Української Духовости і яка вчить, щоб Українці були Українцями по походженню і по вірі.

Я свідомий, що моя священнодійна дорога буде тяжкою і вимагатиме від мене Відваги, само опановуючої Терпеливости, Творчої Праці, і свідомий я, що сили Чужовір’я будуть принижувати мене і будуть очорнювати особу Учителя мого, щоб так зневірити мене і щоб ослабити у світі Силу рідного Духа Українського і родину вірних РУНВіри — віруючих в ЄДИНОГО Дажбога — воістину правдивого рідного Господа нашого.

Перед Святістю Духа Предків заявляю, що я (ім’я, прізвище) всюди і завжди залишуся вірним Вашій науці, і в смутку, і в радощах, в неволі і на волі, всюди і завжди високо нестиму своє серце і ніколи і ніде не нарікатиму на тяжкі умови життя і не робитиму докорів ні Учителеві, ні побратимам і посестрам моїм.

Я плекатиму культ Самодисципліни, Порядку, Точности, Відваги, виконуючи Сім Законів Правильного Життя. Усім Побратимам і Посестрам, визнавцям Рідної Української Національної Віри, присягаюся, що всі тут мною висловлені почування і мислі є моєю незалежною волею, моїм заповітом життя, і це все я стверджую тут моїм підписом».


(Самобутня Україна», жовтень 74 р.).


Прочитавши Обітницю, кожний підходив до Учителя Силенка, який пучкою торкався до Дніпрової води, після цього до землі Трипільської. А потім до чола побратима — так здійснював Благословення.

Перед Благословенням Учитель кожному на груди накладав свядану.

Кожний отримував від Учителя Трисуття — нагрудне Знамено Дажбоже (Тризуб) в обрамленні сонячного проміння.

Не було ще ні оселі Оріяни, ні Соборного Храму Святині Матері України. Обряд Висвячення був здійснений у будинку родини рунтата Б. Свириденка. Силенко бачив, що висвячені бути духовними опікунами (рунтатами) ще повинні пройти семінари, глибше засвоїти Обряди Освячення Дитини, Вінчання Молодих і Поховання Спочилого. Такі семінари почали відбуватися тоді, коли був куплений земельний простір Оріяна, на якому ще не було жодної забудови.

Священні години, семінари і зустрічі вірних РУНВіри Канади, Америки Австралії відбувалися біля Оріяни в одному із будинків родини рунтата Мирослава Лозового. Семінари очолював Учитель Силенко. Особлива увага була звернена, на прохання старших людей, на Обряд Поховання. Крім розповідей, на семінарі практикувалися відповіді на численні запитання у формі тестів.

(В останні часи Учитель зазначив, що в РУНВірі духовною особою може бути не тільки мужчина, а й жінка, яка від Учителя отримала благословення бути духовним опікуном (рунмамою). Вона одягається в синій, чорний чи білий костюм (жакет і спідницю), блузку світло-синю або білу з стоячим, вишитим меандрами комірцем).

Після Висвячення рунтат Силенко поїхав до Чикаго і 18 жовтня для українців Чикаго промовляв на тему «Україна — первоколиска народів Індоєвропейської раси». З

169