Uchs
Учитель Силенко, його родовід, життя і Віра в Дажбога, ст. 18

Засновником РУНВіри — нової релігії в Європі.

Знаємо: у всіх народів первісні релігії були політеїстичними — мали сотні і більше богів, легенд, казок, у яких освячена забобонність. І так повинно було бути, бо Людство переживало період свого духовного дитинства, шукало відповіді на сотні запитань, відчуваючи страх перед магією того чи іншого божества. Уявлення про світ, знання первісної людини відповідали рівневі розвитку суспільства.

У «МАГА ВІРІ» читаємо, що більше ніж 2500 літ тому на планеті Земля пройшла хвиля могутніх духовних революцій, які змінили Життєвий Шлях Людства. З роду Оріянського (Скитського), прибулого до Персії, вийшов Спітама Заратустра. Він відійшов від багатобожжя, Яке сповідували Іранці (Перси). Він бачив у багатобожжі причину, яка гальмує духовний розвиток Народу, тримає людей у тьмі забобонства.

У той час перси в основному були мандрівними пастухами. Заратустра вважав, що треба персам розвивати хліборобську культуру, відійти від багатобожжя і визнати віру в Єдиний Світлий Розум (Агура Мазду). Заратустра казав, що людям потрібна світла мета, і їх має зріднювати, об’єднувати, зміцнювати і звеличувати віра в Єдиносущого Бога Агура Мазду.

У Індії, як це бачимо в «Упанішадах», постало поняття Брагми, як Всемогутнього Бога. У Китаї Конфуцій ширив нові закони моралі, релігійних почувань людини. Цар Іошия у Юдеї скасував віру в багатьох богів і племенного бога Авраамового, Ісаакового проголосив єдиним богом з ім’ям Саваот, (Читай «Святе Вчення» Учителя Силенка, Суть перша, 6; «Біблію», 1 кн. Мойсея, 31, 30—35; Пророк Єремія, 10, 5; 2 кн. Царів, 21, 21; 23, 5 —16).

Відомо: первісні юдеї вірили, що є Вівця (богиня), і вони її називали Рахеля і їй поклонялися. Звідси походить ім’я Рахеля, Очевидно, у юдеїв боги відображали світогляд пастухів, бо юдеї на початку своєї історії були мандрівними козопасами, вівцепасами. З життям хліборобів ще не були ознайомлені.

У «Біблії» зазначено: «Скільки бо городів у тебе, Юдеє, стільки й богів у тебе» (Пророк Єремія, 11, 13), і кожен юдеєць кадив своєму божкові, божків іншого юдейця сусіда не визнавав. Многобожжя роздрібнювало плем’я юдеїв і сіяло між ними ворожнечу. Тому самий інстинкт племенного порятунку підказав кращим синам Юдеї об’явити віру в єдиного Бога Саваота (Єгову). І навколо віри в Саваота об’єднати усі юдейські роди. (Детально про вчення Заратустри, Будди і про розвиток юдаїзму Лев Силенко пише в «МАГА ВІРІ»).

Скит (принц) Кутама (Гаутама) Будда побачив, що віра в сотню богів, яка є в Індії, тримає народ в полоні забобонів. Доля тієї чи іншої людини, мовляв, залежить від примх того чи іншого, більшого чи меншого Бога чи демібога.

Будда закликав індусів відійти від багатобожжя і взагалі перестати вірити в богів, бо вони нічим не покращують долю людини. Він казав, що коли боги добрі, всесильні і опікуються людиною, то чому людину постійно обсідає горе, хвороби, болі, страждання?

На думку Будди, краще, коли людина свідомо сама буде покращувати вдачу свого єства, а не шукатиме при допомозі віри в численних богів спасіння. І брагмани осудили Будду як безбожника, бунтаря. Будда був твердо переконаний в тому, що його вчення

18