Uchs
Учитель Силенко, його родовід, життя і Віра в Дажбога, ст. 206

48. Ставиться основа Соборного Храму Святині Матері України

У «Самобутній Україні» (ч. 163 за липень 80 року) на всю сторінку поміщений малюнок Соборного Храму Святині Матері України. Це архітектурний проект, зроблений Учителем. Технічне оформлення цього проекту здійснив маляр Дан Онищук. Велику кольорову картину із зображенням Святині, оправлену в раму, привіз Учитель Силенко з Вінніпега на Оріяну.

27 липня 80 року вірні РУНВіри йшли врочисто колоною на Оріяні: несли Святе Письмо «МАГА ВІРУ» і проект Святині Матері України. Зупинилася на тому місці, де вже закладається фундамент будови Святині. Відбулася Священна Година. У мідяну скриньку кладеться «МАГА ВІРА». Скринька щільно закривається, і її закопують у землю: на Святій «МАГА ВІРІ» створена основа РУНВіри, на Святій «МАГА ВІРІ» ставиться основа Соборного Храму Святині Матері України. Щоб ця основа єднала усіх вірних РУНВіри. Обезсмертнювала їхні дії. І в майбутньому ставитимуться на «МАГА ВІРІ» Святині Дажбожі у містах і селах України.

У газеті «Новий шлях» за 20 травня 1980 року поміщена стаття «Ні, справа не в силенкиянах». У ній пишеться, що багато часу наші інтелігенти витрачають на поборювання силенкиян і їхніх Громад. Але справа не в силенкиянах, бо їх ще мало. А справа у проповідникові ОУН Я. Стецькові, який багато сил витрачає, пропагуючи утвердження у Києві Києво-Галицької католицької патріархії. Стецько майже у кожній статті пише «За християнську Україну», а насправді він думає, як зазначує «Новий шлях», за «католицьку Україну». Чи може націоналіст, який на перше місце ставить католицтво, а на друге Україну, вважати себе правдивим націоналістом? І ця газета пише, що в Америці ніхто не ширить кличів «За мусульманську Америку», «За християнську Америку», «За юдейську Америку», «За буддистську Америку». Бо такі кличі не тільки «абсурдні», а й «встромлюють ножа роздорів у спину Америки». Америка є американською, американці живуть в ім’я американської Америки, в якій усі релігії і їхні секти користуються однаковими правами в ім’я єдности, успіху і миру американського народу. Там, де одна релігія вважається традиційною і тому привілейованою, є дискредитація релігійних почувань і порушення демократичних основ держави.

206