Uchs
Учитель Силенко, його родовід, життя і Віра в Дажбога, ст. 222
РУНВіри називають себе внуками Дажбожими. А це, мовляв, убога думка, бо виходить, що Дажбог мав ще й синів і доньок. «Учитель Силенко пише, що Ісус був жидом, рабіном, а це є явна неправда, бо Ісус ніколи не був жидом, він був сином Бога живого, і тому жиди його розп’яли».

Силенко не вступає в дискусії з християнськими теологами, які мало орієнтуються в «Євангеліях». А вірним РУНВіри Він сказав: «У наших Предків слово «внук» мало первісне значення «помічник». Дажбог — Добро, ми творимо добро, ми помагаємо Добру, щоб Добро перемагало Зло, ми помічники, «внуки» Дажбожі».

Лев Силенко був дуже стривожений, почувши, що в Чорнобилі в суботу 26 квітня 86 року вибухнула експериментальна споруда нуклеарної станції — ЧАЕС. Люди казали: «Це кара нам за те, що ми відреклися у 988 році рідної духовности. Це Небо і Земля карає українців за те, що вона возз’єдналася з Москвою і вважає московських шовіністів своїми братами. За те, що вона має любов до тих, які у 33 році умертвили мільйони її дітей, засіяли українськими кістками Сибір і дивляться на Україну, як на свою власність, а на її синів, як на гарматне м’ясо».

Справді так є, в Україні, яка окупована Москвою, українці не розпоряджалися самі собою. Не розпоряджалися багатствами своєї землі. Не розпоряджалися ні своїм розумом, ні своєю душею. Вони були перетворені у «німих підлих рабів».

Рідний Пророк з болем в душі каже: «Раби — це мої рідні люди, я не можу жити без любови до людей, я їхній син. Вороги приспали моїх людей в неволі. Я прийшов, щоб їх розбудити і пробудженим показати велике світло Волі — життєдайний шлях Рідної Української Національної Віри».

«З рабів не треба кепкувати, не треба глумитися. З рабів треба створити нових українських людей. Людей без рабських традицій і навиків, людей без почуттів меншої вартости. Треба створити людей, здібних бути лицарями Української Духовної Революції. І вони почнуть вірити в себе, шанувати себе, бути творцями свого «Я». І світ почне шанувати їх».

У Канаді вийшов перший том англомовної Української Енциклопедії (86 р.), на обкладинці якої було схематичне зображення сонця. І всечесні панотці так налякані Силенковим символом РУНВіри, Трисуттям (Тризубом), яке обрамлене сонячним промінням, що почали робити напади на видавців цієї Енциклопедії: «Чому в Енциклопедії не поданий хрест або зображення святої Варвари чи діви Марії?»

У статті, надрукованій у часописі «Український голос» (21 квітня 86 року), отець С. Сорока зазначує, що варто поглянути на видання Лева Силенка, і там можна побачити Тризуб в сонці. Далі о. С Сорока пише, що «чужинці сприймуть цей дажбожівський символ за український національний знак, бо ж він є на Енциклопедії», і що «Його (Силенкова) рука сягнула аж на обкладинку Енциклопедії».

Чому така тривога? У книзі «Українські поселення. Довідник» (80 р., Ню-Йорк, видання НТШ) на 289 сторінці читаємо: «Серед українських віровизнань треба згадати також визнавців РУНВіри (Рідної Української Національної Віри). Цей релігійний рух захопив певні кола нашого громадянства (часто молоді), так що по багатьох українських осередках створилися божниці РУНВіри, очолює цей рух Великий Учитель Лев Силенко».

222