Uchs
Учитель Силенко, його родовід, життя і Віра в Дажбога, ст. 241
Авторитетом для людей, здібних думати, і для тих, які мають світлі душі. Їм хочеться йти пліч-о-пліч з рідним Пророком, щоб помагати Йому, виконувати Його розпорядження і обороняти Його.

«Розтюкані» люди не йшли помагати Петлюрі, вони чухалися і казали: мушу приглянутись, чи щось з того вийде. І цим вони помагали своїм ворогам. І сьогодні «розтюкані» люди кажуть: «Ми хочемо мати свою РУНВіру, не таку, як в Америці. Силенко написав добру книгу «МАГА ВІРА». Але я все те й без Силенка знаю. Я за демократію. Я за те, щоб кожен з нас мав інакшу РУНВіру — регіональну чи хуторянську».

Таке чуючи, між деякими людьми постає висновок, що ми, українці, ще не є нацією, у нас є звироднілий інстинкт самозбереження. І тому героєм у нас є натовп, а не провідник. Як оздоровляться наші гени і головна їхня властивість (інстинкт самозбереження), тоді в нас будуть пошановані мудреці, подвижники, філософи, які не рачкуватимуть перед чужими авторитетами. Звеличуватимуть народ, втілюючи в життя Святе Вчення рідного Пророка.

Щоб українці мали Українську релігію монотеїстичну, сучасну, з високими духовними ідеалами, релігію світла, радости, любови, релігію, в якій визначені Сім Законів Правильного Життя, треба Святе Вчення Пророка Силенка визнавати таким, яким воно є. І не захаращувати його різними нашвидку придуманими безкорисними ритуалами, низькопробними поняттями. РУНВіра у нас Одна, її Засновник Один. І щоб у віруючих РУНВіри був порядок, не треба в Громади впроваджувати різне шаманство, ворожбитство та інше.

Є думка, що глупота безмежна. Але чому ми, українці, повинні тонути у безкінечній глупоті, в хаосі безґрунтних уяв, видінь?!

У християн є один Засновник віри Христової — Христос. Він Пророк і Бог. У магометан є один Пророк Магомет, і в «Корані» основа Його вчення. У силенкиян є один Засновник РУНВіри — Пророк Силенко. Його наука визначена у «МАГА ВІРІ», у «Святому Вченні» та в інших творах.

Якби у християн було багато Христосів, а у мусульман багато Магометів, їхні релігії перестали б існувати.

Ті, хто хотів принизити Шевченка, писали (така була політика «старшого брата»), що Шевченко став демократом під впливом Чернишевського, Добролюбова та інших «світочів Московської імперії». Без Чернишевського, Добролюбова Шевченко був би Шевченком. І так і Силенко став Силенком. Тому що Він таким родився і інакшим не міг би бути. Ніхто перед Силенком не створив концепції віри в Єдиного Господа з ім’ям Дажбог. Він є першим і останнім Засновником українського абсолютного монотеїзму. Такого розуміння Господа, яке об’явив Пророк Силенко, досі в українському світі не було. Це явище нове і всесвітнє. І це помітили ті дослідники, які написали, що «Силенко нікого не повторює і залишиться ніким не повторений».

Серед української інтелігенції є й такі, які не знають, де різниця між релігією і партією. Партія діє за партійною програмою, яка постійно змінюється, і лідер партії на зборах вибирається і перевибирається. Релігія основана на визнанні того чи іншого Святого Письма. Ніхто нікого не вибирає бути пророком. Пророком треба родитися. Шевченка

241