Uchs
Учитель Силенко, його родовід, життя і Віра в Дажбога, ст. 8

Та є рідна мати, і є чужа мати. Є Рідна віра, і є Чужа віра. Неморально до рідного повернутися спиною, а перед чужою духовністю стояти на колінах «со страхом і трепетом». Неморально чужу матір любити більше, ніж рідну».

Милосердний і Всеправедний Господь Дажбог, якому силенкияни поклоняються, нікого не карає пеклом і нікого не розсолоджує раєм. Пророк каже, що пекла під землею немає і раю на небесних просторах немає. Рай і пекло є в душі людини. Людина, живучи в розкошах чи бідноті, має рай в душі, якщо вона добродійна, милосердна. Добрі вчинки, нею здійснені для Вітчизни й людей, облагороднюють її. В її душі рай — щасливий спокій, світлі хвилювання, у неї правильне мислення. І люди їй милі.

«МАГА ВІРА» пише: «Життя варте того, щоб його любити і не затруювати його чорними хмарами зла і ненависти. Світло походить від Світла. Добро походить від Добра».

Учитель Силенко каже: «Є пекло в душі тієї людини, яка, живучи в розкошах чи бідноті, знедолює себе злочинами, жадністю, забобонністю, сліпим егоїзмом. Її злі вчинки, її неправильне ставлення до себе, до ближніх і до життя знищили рай в її душі, знищили спокій, і вона страждає. І це страждання їй не дає можности відстояти себе і боротися з різними недугами і життєвими перешкодами. Вона не має змоги ні правильно мислити, ні правильно хвилюватися. І світ і люди їй неприємні».

З Силенкового Святого Вчення бачимо, що людина сама себе знещасливлює нижчими жаданнями і сама себе ощасливлює вищими жаданнями. Пророк дає такі визначення:

«Нижчі жадання: обмовство, об’їдання, пияцтво, заздрість, неточність, обманство, зрадливість, неорганізованість, дратівливість, злодійкуватість, бруд, улесливість, лицемірність, лінивство, байдужість, нетерпимість, сліпе самолюбство, забобонність, ворожбитство, жорстокість, служіння чужій духовності, свавілля, нарікання на долю, погоду, світ. Хто не здібний сам в собі поневолити нижчі жадання і причини, пов’язані з ними, той не здібний бути людиною вільною, шляхетною, успішною, світло-віруючою. І коли народ складається з таких синів і дочок, не буде він господарем у своїй хаті».

Учитель Силенко навчає: «Ми повинні стати народом, який свідомо наполегливо покращує своє єство і своє оточення. Ми повинні починаючи з дитячих років себе збагачувати навиками, які мають вищі жадання: вірність, точність, цілеспрямованість, зосередженість, організованість, відважність, працьовитість, ощадність, тактовність, акуратність, милосердність, співчутливість, діловитість.

Коли народ складається із самодисциплінованих синів і дочок — великий він. Він коваль своєї долі, незалежний господар у своїй хаті».

Учитель Силенко має вдачу тих, які творять династії, імперії. Та Він покликаний до вищих духовних висот. Він творець Держави Духа — Засновник нової релігії (РУНВіри).

Він, Пророк, здійснює Переоцінку Духовних Вартостей. Звішує Заповіді:

1. Розумій і люби Бога по-рідному.

2. Не поклоняйся чужоземним поняттям Бога.

3. Самовдосконалюй розум, душу і тіло.

4. Вір у себе.

5. Люби родичів своїх.

8