Сорок дев’ятий день.
Сорок дев’ятий день.

ПИТАННЯ І ВІДПОВІДІ, 5

1. "Учителю Лев Силенко, є відомо, що в Рідній Вірі України (Руси) був політеїзм, або - ґенотеїзм. У обрядах обожнювалися добрі явища природи. І представлялася культура і мораль життєрадісного хліборобського народу.

Сьогодні в рідній японській національній вірі (шінто, шлях Богів) і в рідній індуській національній вірі (Веди-Знання) є майже такі обожнення добрих явищ природи, які були в рідній вірі України (Руси).

Рідну віру (віру свого батька-лицаря - князя Святослава) князь Володимир в 988 році зрадив. Він Великий?"

- Володимир Великий зробив велику помилку.

2. "Він (князь Володимир), одружившись з грецькою принцесою Анною, одягнувся в грецьку одежу, в одежу грецького базилевса. І почав він у Києві звеличувати грецькі вина і грецькі звичаї життя.

Він переслідував тих киян, які ховалися у лісах: не хотіли зраджувати віри батьків своїх. Він наказував руйнувати Могили Предків у Київському Священному Гаю, щоб кияни весною (на Великдень) біля Могил не клали квіти, писанки, не ставили вар, здійснюючи культ Предків.

Він між киянами запроваджував нові поняття моралі: той, хто зрадив віру батьків своїх, - добродій, а той, хто вірний вірі батьків своїх, - злодій. Вірність батьківським звичаям стала справою ганебною. А вірність чужим (прибулим з Греції) звичаям, стала справою почесною, святою.

Чому князь Володимир примушував киян зраджувати ті ідеали, які були для них рідними, святими?"

- Він боявся лишитися сам з вірою грецькою.

3. "Кияни вірили, що ліс - святиня божа, у лісі не можна смітити. Криниці, ставки, ріки не можна бруднити, у них свята вода - цілющий Божий дар, даний людям і всьому живому світові".

Він (князь Володимир) карав тих киян, які вірили, що ліси, поля, ріки є Божою благодаттю. Він у покараних відбирав доми, скотину, землю. Відібрані маєтки він роздавав тим киянам, які починали обожнювати прибулих з Греції архиєреїв (старших жерців).

Між киянами постало роз'єднання - киянин почав ставитися з недовір'ям до киянина, брат зненавидів брата.

"Не думайте, що я прийшов, щоб спокій на землю принести. Я не спокій принести прийшов, а меча. Я прийшов порізнити чоловіка з батьком його, дочку з матір'ю, невістку із свекрухою її" (Маттей, 10, 34-36).

1294